Recenzii

Recenzii, recomandari si pareri despre serviciile financiare

ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Credit de refinantare
  • 21-05-2024
Discriminare de IBAN la ING Bank
Am facut un credit de refinantare la ING Bank. Am virat salariul la ei. Din pachetul de servicii, am incercat sa utilizez unele functii cum ar fi cea de transfer bancar. Mentionez ca am creditul de refinantare de un an de zile si am fost un client serios, bun platnic, mi- am achitat ratele lunar. Experienta cu ING Bank este una execrabila, de-a dreptul traumatizanta. Nu am renuntat la serviciile lor deoarece am creditul in derulare. Luna de luna, la data la care îmi încasez salariul, ING bank îmi blocheaza cardul. Eu nu pot dispune de salariul ramas asa cum doresc. Este ceea ce se poate numi Discriminare de IBAN. Pt deblocarea cardului, desi nu am poprire, trebuie sa depun Sesizari dupa sesizari la departamentul din Call center,in Agentie fiind practic imposibila deblocarea cardului. Ceea ce face ING bank este Discriminare de IBAN. Nu as dori nimanui sa fie in locul meu. Este un calvar. Luna de luna blocarea cardul si astfel, blocarea accesului la salariul ramas, este un procedeu discriminatoriu . Respectarea drepturilor clientului este practic inexistenta la ING. Atâta timp cât am dreptul legal la un pachet de servicii pentru card,nu înteleg de ce mi se blocheaza cardul,pe ce motiv. Singura explicatie pertinenta este cea de Discriminare pe baza de IBAN.
Florenta Catalina Stroie
Bucuresti / Bucuresti
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Cont curent
  • 25-04-2024
Critica site-ului si a aplicatiei fata de modul cum sunt concepute si monitorizate
Buna ziua. Nu e prima data când se întâmpla, sau mi se întâmpla, aceeasi problema. De fiecare data nu reusesc sa fac un transfer de bani catre un alt beneficiar, de regula catre un Camin de batrâni care are cont la CEC Bank. Site-ul / aplicatia merg foarte încet si de FOARTE MULTE ORI nu pot face transferul, trec minutele, ma enervez si când în sfârsit se schimba afisajul mi se cer cele doua date, le introduc dar fara niciun folos. Mai mult atunci când tastez pinul îmi apare scris „fara credentiale” culmea prostiei când pe ecran nu sunt decât cele 10 cifre. Ce se întâmpla acolo la dvs. dragi IT-isti ? Dormiti în scaune ? Sunteti la cafele în alta parte ? Daca nu sunteti în stare sa creati un site si aplicatia corespunzatoare mai faceti odata facultatea, mai faceti odata un masterat ! Chiar aplicatia are scrisul cu un caracter prea mic, în josul ecranului si deasupra zonei care are cifrele si literele nu apar sugestiile cuvintelor pe care începi sa le tastezi. Iar daca dai telefon dai peste ANA care nu întelege ce vrei (nici nu are de la cine sa învete) si atunci o înjuri bine si închizi telefonul ! Am un card si la CEC Bank. Noroc ca am avut aceasta inspiratie. Cu aplicatia acestei banci pot face transferul într-un minut, niciodata mai mult. Va sugerez în primul rând sa încercati si dvs. sa intrati în aplicatie, din afara locului unde lucrati si sa faceti un transfer pe Raiffeisen ca sa vedeti cât va merge de prost site-ul si aplicatia. De asemenea mergeti la CEC Bank ca sa va arate cei de acolo cum se fac corect, simplu si rapid toate operatiile bancare. Ar fi normal si politicos sa va fac niste urari acum la sfârsit dar nu meritati. Corneliu Petrescu
CORNELIU PETRESCU
Bucuresti / Bucuresti
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Cont curent
  • 30-03-2024
Cont blocat cât ai zice ING
Succint, sunt inacceptabile: 1. Felul total gresit în care banca îsi priveste clientii: Ca pe niste infantili ai caror conturi sunt mai bine gestionate de departamentul lor de “experti”. 2. Ignorarea clientului: Le-am spus ca tranzactia suspecta a fost facuta de mine. Dar cine sunt eu si stiu mai bine decât “expertii” lor? 3. “Verificarea” care dureaza ASA DE MULT: Deja au trecut 9 zile. Ce verific?? 4. Nimeni nu spune în ce consta “verificarea”. 5. EMPATIA 0 din partea departamentului de relatii cu clientii: “Draga client, nu ne pasa de tine. Suntem ocupati si ne jucam cu banii tai. Ti-am mai spus o data ca departamentul de experti care ti-a închis conturile face verificari si nu ne-a transmis niciun raspuns. Sunt foarte dezamagit de modul în care banca ING îsi trateaza clientii. Pe 21 martie am fost brusc confruntat cu o situatie alarmanta: conturile mele au fost blocate si cardurile dezactivate sub pretextul unui presupus atac de phishing. Mesajul primit suna sec: "În vederea efectuarii unor verificari suplimentare, conturile tale au fost blocate pentru siguranta lor. Pentru deblocare, discuta cu ING, relatii cu clientii." Am sunat, le-am spus despre ce este vorba (tranzactia pe care au considerat-o ei dubioasa era facuta de mine; buna, rea, cum e, era a mea, a clientului). Desi am încercat sa clarific situatia si sa-i asigur pe cei de la ING ca totul este în regula, am fost întâmpinat cu indiferenta si o atitudine de superioritate din partea lor. Cu toate ca am explicat în mod clar ca nu am fost victima niciunui atac si ca tranzactia considerata suspecta a fost efectuata de mine, ING a preferat sa ignore cu desavârsire argumentele mele si sa îmi mentina conturile blocate. Aceasta atitudine dispretuitoare si lipsita de empatie din partea bancii sunt inacceptabile. Faptul ca "verificarile" dureaza de mai mult timp si nimeni nu este capabil sa ofere detalii concrete cu privire la natura acestora este profund alarmant. Este inadmisibil ca o institutie financiara sa blocheze accesul unui client la propriile sale fonduri si sa ofere explicatii valide sau sa prezinte dovezi convingatoare. Am înregistrat la ei reclamatia 28199235, am fost în sucursala si...nimic (Ba mai mult, reprezentanta de la serviciul de relatii cu clientii mi-a spus la telefon "Da, dar colega din sucursala a transmis cererea de urgentare la 16:30, este evident ca nu vom primi niciun raspuns de la ei <"deci veti ramâne cu conturile blocate peste weekend">.
Razvan-Andrei Vâlcu
Bucuresti / Bucuresti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 21-02-2024
Unicredit bank-o banca de care ar fi bine sa te feresti
Personal slab pregatit profesional, nu acorda nici o atentie relatiei cu clientii. Exasperata de experienta cu aceasta banca am solicitat inchiderea conturilor si intreruperea colaborarii. Actele au fost semnate in nov 2023 si nici pana in febr 2024 conturile nu au fost inchise, continua sa calculeze comisioane si imi trimit atentionari de descoperit de cont (normal, din moment ce am solicitat inchiderea conturilor si am retras toti banii!!). Pur si simplu nu mai stiu cum sa scap de ei!
SANDA BEURAN
Bucuresti / Bucuresti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Credit imobiliar
  • 16-01-2024
Umilinre si inselaciune
Am primit un mesaj de la aceasta banca precum ca sa ma prezint în 48 de ore ca mi se închid conturile,aveam rata la zi ,asigurarile în ordine, rata era pe numele ginerelui meu si eu eram girant cu apartamentul, cred ca se urmarea blocare conturilor si nemai platind rata automat îl scoteau la licitatie, cred ca cineva avea nevoie de un apartament, asta este întâmplarea mea de m a luat salvarea pt ca sunt cardiaca, îsi bat joc de clienti uitând ca traiesc datorita nou? oameni simpli dar nu asa de prosti cum ne cred ei!
Pauna Ghita
Dolj / Craiova
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Cont curent
  • 04-01-2024
Adio PB
Comisioane multe,mari.Senzatia constanta ca banii sunt ai lor...Intrebari insistente despre orice tranzactie...dupa 15 ani schimbam cu BT...Personalul suc. Satu Mare OK, filozofia Bancii "Varza". In data de 2 ianuarie au incasat comisionul cu data de 3 ianuarie?????
dorin pop
Satu Mare / Satu Mare
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Credit nevoi personale
  • 29-12-2023
Dezamagitor
Nu raspund la telefoane,comisioanele de rambusare anticipat sunt mari. Imi pare rau ca am apelat la ei fara sa ma informez mai bine
Luminita Vlad
Bacau / Bacau
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Card de debit
  • 14-12-2023
Comunicare dificila
Din pacate este foarte greu de comunicat cu angajatii bancii, si nu doar o data mi s-a intamplat: -> Am fost in sucursala pentru a schimba locul de livrare al unui card de debit, unde mi s-a spus ca se poate face doar prin call center aceasta cerere -> Am sunat la call center si mi s-a spus ca ar fi putut fi facuta si in sucursala, si ca am fost doar "mintit" pentru a nu se complica cei din sucursala -> Am mentionat in call center ca nu voi fi prezent in tara si ce trebuie sa fac pentru ca alta persoana sa ridice cardul, si mi s-a spus ca este suficient ca persoana sa aiba procura notariala pentru acest lucru. -> La sucursala Ploiesti Nichita Stanescu, persoana desemnata a fost cu procura, unde i s-a spus ca nu se poate, ca nu sunt siguri ca procura inca este valabila si ca trebuie sa dau un mail pe nu stiu ce site Mi se pare o bataie de joc la adresa clientilor, mai ales in conditiile in care platesc comision lunar de administrare cont si administrare card, plus a trebuit sa platesc acea procura notariala, care acum nu este recunoscuta, desi din punct de vedere legal este perfect valabila....
Andrei Chiru
Prahova / Ploiesti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 29-11-2023
Dezamagitor
O comunicare greoaie, reticenti în solutionarea problemelor clientilor. Deschidere de cont în 2022 fara înstiintarea si semnatura clientului!!!
A R
Bucuresti / Bucuresti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 03-11-2023
Nu recomand
Schimbul valutar lasa de dorit . Profit maxim pentru banca !
Stamate Ilie
Braila / Braila
Alpha Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Alpha Bank
  • Card de debit
  • 31-10-2023
Reclamatie
Sun de 20 min la telefonul de "urgenta carduri " si aud doar muzica si reclame..... Vorbesti cu robotii ca la toate marile institutii Si e vorba de o frauda bancara, m-am trezit peste noapte cu cardul golit....
Mirela Bociar
Galati / Galati
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Credit imobiliar
  • 16-09-2023
?
Buna ziua! Ma numesc Vagner Florentina Viorica si sunt din Constanta. Luni, 11 septembrie am închis la Unicredit Bank contul sotului meu Vagner Petru, care a decedat în 24 mai. Mai avea pe card 4o lei. Am succesiunea facuta, am de la fata mea procura speciala si angajatul Unucredit din banca nu mi-a permis sa retrag acesti bani. Nu suma e atât de importanta cat modul în care am fost tratata. Am plecat plângând de acolo. Asta este atitudinea bancii. Ce se întâmpla cu acesti bani? Raman bancii? Daca erau mai multi? Ptr 40 de lei sa ai o atitudine distrugatoare? Multumesc frumos
Florentina Viorica Vagner
Constanta / Constanta
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Credit nevoi personale
  • 14-07-2023
gabriela oproiu
v-am apelat pe tel pe banii mei si pe mail in orele de program [pers Carabulea si ene Marinela] pt ca mi-ati blocat ambele carduri mandatate de mine pe motivul decesului sotului meu. Nu ma pot deplasa la ingb si doresc deblocare si transferul tuturor banilor pe cardul meu. Am solicitat in programul vostru si mi s-a spus acum dupa ore de asteptare pe banii mei ca cardul meu e valid dar pt celalat card sa vin in sediul vostru [sunt nedeplasabila] deci am rugat debl si transfer pe mail. Se pare ca nu se poate decat de luni ,desi se putea face in timpul prog vostru. In caz contrar voi suna ANPC si restul institutiilor {Se pare ca aveti program de lauzie pt tot pers] Daca pina luni, 17 iulie n-o faceti, apelez unde se poate rezolva. Sunt dependenta de carduri pt bringo si alte cump. Mobilzati-va caci nu glumesc cu apelarea la inst
Gabriela Oproiu
Bucuresti / bucuresti sect 2
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Depozit
  • 27-06-2023
Aprecieri,sesizari
Personal amabil,destul de operativi. Probleme:lipsa bancomat, pt orice operatiune trebuie mers la agentie!
IOAN PAIS
Brasov / Brasov
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 12-06-2023
UNICREDIT - banca de nota ZERO
Cand am deschis contul (11-Mai-2023), mi s-a dat un teanc de hartii de semnat FATA-VERSO..... Persoana de la banca mi-a dat cartea de vizita spunand ca pot suna "oricand, indifirent de ora" .... va asigur ca nu raspunde niciodata si nici nu suna inapoi (am sunat doar in timpul de lucru al bancii). Peste o saptamana am primit un email cu semnatura electronica si numarului contului ca o poza la o copie a unui fax de proasta calitate. Fiind cont de valuta aveam nevoie de Swift....a fost un schimb de multe emailuri (se pare ca cei de acolo nu stiu nici macar sa scrie un email profesional) pana cand cineva de la Unicredit mi-a trimis o hartie foarte oficiala cu numar de inregistrare, numarului contului si Swiftul.... dar nicaieri adresa bancii :)) Plus ca mi s-a sugerat ca , daca mai am solicitari, sa ma adresez serviului de servicii cu clientii . Pentru conturile in valuta ai nevoie si de banca intermediara /corespondenta. Desigur ca online si pe site-ul bancii sunt toate bancile corespondente Unicredit. Am sunat la Serviciul Clienti: persoana de acolo nici nu stia sa se prezinte,dar mi-a cerut TOATE datele personale, mai putin numele pisicii si numarul de copii,. Desi intre mine si banca exista un cod de securitate, pe acesta nu l-a cerut. Ceea ce se pare ca stiu cei de la Unicredit serviciul clienti este sa repete iar si iar "va recomand sa va incercati norocul la sucursala" ... Nici pe email nu ai succes pentru ca serviciul lor de clienti nu iti raspunde ( am trimis cereri si direct de pe site-ul lor si din emailul personal). Cei de la sucursala mi-au raspuns pe email ca numele bancii intermediare este confidential (se pare ca nu stiu ce informatii au pe propriul site) si trebuie sa ma prezint personal la ei sa depun o cerere !!!!! :0 Nici pana azi nu am putut folosi contul.... Aplicatia Unicredit este la fel de rudimentara: functioneaza RAR si FOARTE RAR, eu o parere avizata despre Unicredit: e variata CEC-ului de pe vremea bunicii.
Valeria Popistasu
Iasi / Iasi
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 23-05-2023
Unicredit - experienta frustranta
Dupa ce am deschis contul, am primit un scan de slaba calitate, dupa un fax, cu datele conturilor, inclusiv balanta si sold. Aplicatia nu mergea si nu am reusit sa o accesez decat dupa cateva zile.. Am solicitat zile la rand un pdf cu contul pentru al transmite partenerilor, care sa includa si codul Swift. Mi s-a trimis scan dupa aceeasi pagina, cu codul swift scris de mana pe pagina. Intr-un tarziu am primit o pagina oficiala, cu numar de inregistrare si tot tacamul, doar ca fara adresa bancii. Si mi s-a recomandat ca pentru solicitari ulterioare sa apelez "numarul oficial al bancii, disponibil 24/7". Deoarece banca la care am avut anterior cont mi-a furnizat toate datele, inclusiv a sediului din strainatate, am avut nevoie de adresa bancii centrale. Nu am gasit nimic pe net asa incat am sunat la "numarul oficial al bancii, disponibil 24/7". Persoana care a raspuns, care se pare nu avea nume de familie, probabil ca "Alina"este foarte cunoscuta, mi-a spus ca nu ma poate ajuta. Mai exact mi-a recomandat "sa-mi incerc norocul cu cei de la filiala locala"pentru ca adresa bancii partenere dein strainatate "este informatie confidentiala ". Mie in schimb mi-a cerut sa ma autentific ,prin telefon, cu doate datele personale (data nasterii, CNP, numar de telefon... etc...)
Oana Popistasu
Iasi / Iasi
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 02-05-2023
Închidere cont
Dupa închiderea contului si dupa ce a fost platit o suma imensa doar pentru administrare, la nici o luna vine iar mesaj ca mai e de plata 2€.O banca pe care nu o recomand nimanui si cu oameni incompetenti la sucursala din Constanta Bulevardul Tomis
Fanel Celeapca
Constanta / Constanta
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Depozit
  • 25-04-2023
Profesionalism
Buna ziua, Am analizat toate ofertele de la banci pentru a economisii eficient si relaxat si la Patria Bank am obtinut aceasta info de la niste profesionisti. In cadrul bancii sunt persoane foarte dragute, care iti ofera la orice intrebare legata de situatii financiare cu profesionalism si calm, oferte care poti sa le accesezi direct la ghiseul bancii sau on-line. Sunt Client Patria Bank si sunt foarte multumita de serviciile bancii. Esti intampinat cu un zambet si sfaturi bune pentru economiile personale. Multumesc personalului bancii.
DANA PATRU
Bucuresti / Bucuresti
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Cont curent
  • 25-04-2023
cont curent
am avut cont la banca pe care l-am desfiintat cu 2 ani in urma si primesc pe e-mail notificari in continuare despre lipsa datelor actualizate, blocarea contului s.a.m.d.
Elena Ardelean
Salaj / Zalau
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Depozit
  • 22-04-2023
Mixed emotions cu ei
Am inceput sa utilizez depozitele bancare de la ei in ianuarie acest an, atrasa fiind de dobanzile la depozite care sunt cele mai mari din piata. Destul de ciudat modul in care te loghezi /iti vezi depozitele. La depunere (primele 2 operatiuni) inclusiv m-au sunat ptr confirmarea aprobarii depozitului. M-a luat prin surprindere faza cu iti aprob sa iti "parchezi" banii la mine, tinand cont ca ei folosesc acei bani ptr creditare (doar aceasta e business ul bancar). Pana acum nu am avut prb cu ei, doar ca azi, subit, nu mai am acces la pagina lor, ca si cand nu mai exista! Voi reincerca luni, daca nu merge... mergem la sediu si clar nu mai tin banii acolo. Daca nu am acces macar vizual non stop la acei bani...cautam alt cos de pus acele oua.
Denisa Popescu
Bucuresti / Bucuresti
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Card de debit
  • 14-02-2023
Cele mai proaste servicii bancare
Angajati aroganti care scot clientul afara, nu rezolva nici o problema a clientului la Agentia Baia de Arama, judetul Mehedinti.
Haralambie Cusma
Mehedinti / Baia de Arama
Libra Internet Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Libra Internet Bank
  • Cont curent
  • 28-01-2023
NU PRIMITI BANI LA LIBRA INTERNET BANK
Am un cont la Libra internet Bank de vreo 2 ani. Aproape de fiecare data cand am primit bani din strainatate, banca a retinut bani fara nici un motiv. Vorbesc de sume mici... in Octombrie 22 era vorba de 1200 de Euro... acum citeva zile era vorba de 3800 de dolari. Au retinut bani... au cerut documente care justifica tranzactiile... am produs toate documentele. Am fost nevoit sa fac reclamatie la banca. Primul transfer mi lau depus in cont 2 zile dupa zeci de emailuri si telefoane... Al doilea din ianuarie inca nu mi la depus in cont. Din nou zeci de emailuri si telefoane fara nici un succes. AVETI MULTA ATENTIE DACA TREBUIE SA PRIMITI BANI DIN STRAINATATE LA BANCA ACEASTA.. Am pierderi mari din cauza lor ... Trimit reclamatie la Banca Nationala a Romaniei si la Banca Europeana.
Avry Odil
Bucuresti / Bucuresti
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Credit imobiliar
  • 19-07-2022
reclamatie
am ajuns la cec V. Rosie la ora 16.22 si era închis programul fiind 16.30
marcel ciocan
Dolj / craiova
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Credit nevoi personale
  • 11-07-2022
nu recomand
Nu recomand aceasta banca deoarece la ramburs si inchiderea contractului nu resusesti sa-l inchizi exemplu real eu, am rambursat toata suma de 1 saptamanta si nu reusesti sa vorbesti cu nimeni ca sa-ti ofere hartia doveditoare ca ai inchis creditul, poti sa suni zilnic si ti se spune ca urgenteaza si mai trec cateva saptamani. Nu recomand !
anamaria oros
Cluj / Cluj Napoca
Banca Transilvania
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Banca Transilvania
  • Cont curent
  • 06-07-2022
BATAIE DE JOC !?!
Buna ziua , Va pot descrie aici , experienta mea ....NEGATIVA , avuta cu Banca Transilvania , filiala Lacul Tei..Am fost aleasa Presedinta unei Asociatii de proprietari , in data de 11.06.2022. Ma tot pilimb de aproape o luna de zile , si incerc sa depun toate diligentele pentru schimbarea semnaturii fostului presedinte. Nu este posibil , ca o institutie publica , sa se poarte atat de ...josnic ?!?!?Dupa ce mi-au cerut o sumedenie de acte , care NU PREA VAD EU CE RELEVANTA AU , , acum ma tot amana , de luni , 04.07.2022 , ( dupa ce au facut toate modificarile in sistem )si nu vor sa-mi dea drumul la accesul la cont , sub pretext ca asteapta de la " centru " o avizare !?!? VOI , TOTI CLIENTII , ACESTEI BANCI , ATI MAI INTAMPINAT O ASEMENEA PROBLEMA ???Ce ma sfatuiti sa fac , mai ales ca la mijloc este plata unei facturi ce avea scadenta 30.06. 2022 , in valoare de peste 45.000 de lei ?!?! Lucrez contabilitate de peste 50 de ani , dar asa ceva , EU nu am intamipnat !?!?
Ioana Zaharia
Bucuresti / Bucuresti
BRD
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BRD
  • Credit imobiliar
  • 24-06-2022
neseriosi
cei mai nepregatiti oamenii, fac popririi dar nu trimit banii la poprire, de ce? ca sa faca oameni zecii de drumurii pe la agentii.
Pal Liliana
Mures / TARNAVENI
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Cont curent
  • 28-01-2022
Dezgustator
Contul sa il deschizi nu este greu dar mult succes la inchisul lui. Iar daca suni pregateste-te sa astepti in telefon 20 de minute.
Madalina Munteanu
Bucuresti / Bucurest
Credit Europe Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Credit Europe Bank
  • Card de credit
  • 06-01-2022
Salariati obraznici
Salariatii sunt INCOMPETENTI închid telefonul in nas, sunt obraznici si vor foloase necuvenite.
Silvia Radulescu
Bucuresti / Bucuresti
Alpha Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Alpha Bank
  • Depozit
  • 07-12-2021
Solicitudine si comunicare
Am solicitat prin adresa Notariala un extras de cont în data de 03-12-2021 la sucursala din str. Apusului, Bucuresti, si apoi prin e-mail pe adresa info@alphabank.ro si nu am nici un raspuns când ar putea fi eliberat.
Gheorghe Fetea
Bucuresti / Bucuresti
Banca Transilvania
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Banca Transilvania
  • Cont curent
  • 14-05-2021
Banca transilvania
De multe ori mi se întâmpla în ziua de salariu sa se bage banii cam pe la orele 16 17 si nu înteleg ideea de ce ii tine atat de mult ? Practic mai sunt niste probleme sau niste plati de facut si tin banii blocati pana la o anumita ora care o vor dinsi din conducere parerea mea despre aceasta banca nu este tocmai buna. Va multumesc!
Alexandru Bogdan
Buzau / Buzau
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Cont curent
  • 24-04-2021
Deficiente in colaborarea cu IngBank
- am inchis cont ING BANK care avea sold. Banca la inchiderea contului ne-a luat banii din cont desi mai aveam contul curent in care sa vireze soldul , nu a mai emis un ultim extras de cont cu sold zero , iar in urma reclamatiilor ( dupa 6 luni ne-a dat banii inapoi ) -- Au fost doua cazuri - un client a rezervat prin card un serviuciu de cazare iar la prezentare i-am luat banii dupa card ( la POS ) Ingbank ne-a luat banii din cont instiintandu-ne ca acel clint a folosit frauduos un card emis care nu ii apartine. Am solicitat sa ne prezinte justificarea vinovatiei noastre si de cum a constatat frauda intrucat nu era reala . Nu ne-a prezentat un act concret ,ci niste pagini din normele lor prinvind alte operatiuni bancare .... care nu priveau nicicum speta - S-a intamplat ca sa facem depunere in cont care nu a fost inregistrata decat dupa ce am sesizat ca nu apar operatiunile in cont ( situatie mai veche ) -Acum ---- ING Bbank nu mai da extras de cont cu debit si credit , cu inregistrarile de la data de 01. a luni pana in ultima zi a lunii, operatiunile sunt insiruite de la ultima zi pana la data de 01. si debitul ( platile ) sunt sume inscrie cu minus intr-un singur sir de operatiuni cu plus si cu minus. Am intrebarea daca ING Bank lucreaza in partida simpla ---- = NU poti lua nici o relatie de la agentia unde ai deschis contul intru cat nici o problema nu e discuta la acest nivel (?!?) . Oare de ce este agentia ?
Dana Daniela
Brasov / Brasov
Credit Europe Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Credit Europe Bank
  • Card de credit
  • 23-04-2021
nemultumire
Nu esti deloc ajutat la servicii online. Din call center, robotul te scoate automat din legatura.
Maricica Cutui
Bucuresti / Bucuresti
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Card de credit
  • 12-03-2021
Client calcat în picioare de banca Raiffasen
O banca care practic batjocoreste propri clienti chiar daca sunt buni platnici si clientii de foarte multi ani.
Silviu Adafinei
Vrancea / Panciu
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Card de debit
  • 09-02-2021
Nu va recomand
Nu recomand nimanui TBI Bank,ma rog de ei de 3 saptamani sa imi dea niste bani inapoi si refuza. Am platit un bilet de avion cu un card TBI,zborul s-a anulat si agentia de zboruri mi-a returnat banii. Contul cu TBI a fost inchis pentru ca am terminat de platit creditul,iar ei nu vor sa imi dea banii inapoi. Se pot vira bani in acel cont,mi-au confirmat si ei,insa sun la ei,si nimeni nu zice nimic,doar atat "urgentam,asteptam sa vedem" se balbaie toti. Rusine,mare rusine. Asta este deja furt,insa TBI,nu stie ca exista si lege in tara asta. Astept inca 2 zile,si daca nu primesc raspuns,merg pe alte cai.
Simona Nuta
Bucuresti / Bucuresti
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Credit imobiliar
  • 06-02-2021
Cum poti pierde un client..
In data de 05.02.21 am avut programare pentru un extras de cont pentru o persoana cu dizabilitati.Am prezentat ci titular cont,ci tutore si sentinta civila prin care am fost numita. Doamna de la ghiseu a lecturat toata sentinta si printre un cascat si un raspuns la telefon a terminat in 25 min.eliberarea propriu zisa a extrasului de cont a durat 2 min.Uite asa pierzi un client cu o vechime de 10 anI..O ora mai tarziu am deschis cont la alta banca, a durat 10 min ...
FLOARE OLAH
Bihor / Oradea
Banca Transilvania
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Banca Transilvania
  • Card de credit
  • 03-02-2021
Teapa! Niste mincinosi!
Recenzia se refera la BT IFN - cardul de credit BT direct: Promit lucruri pe care apoi nu le respecta! La inceputul lui noiembrie, anul trecut, am facut o aplicatie pentru cardul BT direct, pentru a comanda o masina de spalat. La interviul telefonic pentru aplicatie, domnisoara mi-a spus, din proprie initiativa, ca pot primi 20,000ron limita de credit, fata de cei 8,000 pe care ii solicitasem. Am facut aplicatia asa. M-a asigurat ca atat cardul, cat si pin-ul, vor ajunge la mine pana la finalul lunii, cand planuiam niste achizitii de Black Friday. Aceleasi promisiuni au fost facute si de angajatul lor de la Dedeman, la care am semnat documentele. De aici s-a rupt filmul: - Pin-ul a ajuns, intr-adevar, pana la finalul lunii, dupa multe mailuri si interventii telefonice - Cardul insa, candva in decembrie – desigur, inutil - Limita de credit acordata, ce sa vezi, a scazut miraculos de la 20,000 la….2,800 ron! Nici macar cat salariul meu net! - Contractul insa, a ajuns cel mai tarziu, dupa multe alte interventii scrise si telefonice.
Liviu Gioaba
Bucuresti / Bucuresti
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Credit nevoi personale
  • 18-01-2021
Refuz din partea bancii sa inchida contul
As putea spune multumesc ca am obtinut un credit cand am avut nevoie, cu toate ca dobânda foarte mare, mai mult de 14. Iar la rambursarea anticipata, s-au calulat niste sume la fel, foarte mari. Cel mai suparator este ca nu vor sa inchida contul, in conditii de PANDEMIE, cu solicitare scrisa prin email si scrisoare cu confirmare de primire. Neinchidere contului generand costuri de 20 ron pe luna...
Marieta Tiader
Constanta / Techirghiol
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Credit imobiliar
  • 13-01-2021
NESERIOZITATE MAXIMA LA ING
1 Am observat o solicitare de plata pe contul meu ING pe care nu o recunosteam si am solicitat telefonic blocarea platii, mentionez ca nu aveam bani pe cont si plata era in asteptare . Operatoarea ING mi-a spus sa îmi blochez cardul si plata nu se va efectua. Surpriza mea a fost ca dupa doua zile plata s-a efectuat de pe descoperirea de card ,cu cardul blocat. Înca mai astept un raspuns din partea bancii in urma reclamatiei facute ........... 2 Am solicitat la ING un credit ipotecar, cu mentiunea ca detin 1/2 din imobil. ATENTIE:Prezint bancii ING actele solicitate si primesc ok din partea lor, platesc evaluatorul se face evaluarea imobilului si primesc ok din partea bancii, se solicita Opinie Juridica la notar care este favorabila si sunt anuntat de catre banca , ca in cateva zile se poate semna contractul. Merg la notar si platesc contravaluarea Opiniei Juridice si mi se da lista cu actele necesare pentru semnarea contractului, notarul mentionând ca a fost anuntat de catre banca ING ca totul este OK. IN URMATOAREA ZI SUNT ANUNTAT DE CATRE BANCA ING CA NU POATE SA IMI ACORDE CREDITUL SOLICITAT DECAT DACA SE DIMINUEAZA CU APROXIMATIV 1000 EURO PE MOTIV CA EVALUAREA IMOBILULUI ESTE MAI MICA DECAT CEA SOLICITATA DE CATRE REGULILE BANCII. Pai se primise ok ,in urma raportului de evaluare , de aproximativ o luna de zile. De ce s-a trecut la urmatoarea faza? FOARTE NESERIOSI NU RECOMAND.
Marius Ladar
Sibiu / Sibiu
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Card de debit
  • 02-12-2020
Dezamagire totala!
Telefon urgenta carduri: 021 200 20 20 Asa prezinta banca asa zisul telefon de urgente! Am asteptat si 1 ora fara a putea intra in contact cu un consultant! Mai mare rusinea! De ce mai este prezenta ca telefon de urgenta? Mai bine spuneti-i telefon de batut joc de clienti!
Mihaela Stefan
Bucuresti / Bucuresti
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Cont economii
  • 25-09-2020
Banca fara respect pentru clienti
Am avut in timp cateva experience neplacute cu ING. Am scris bancii dar de fiecare data i-au raspuns cu slogane, dupa cel putin o saptamana, iar in ultima vreme de loc. Operatia ING mi se pare defectuoasa si fragmentata. Ca sa-mi deschid un cont online, desi sunt clientul bancii de 15 ani, a trebuit sa sun de cel putin cinci ori, la intervale de cateva zile. De fiecare data discutam cu altcineva si trebuia sa ma identific din nou. Dupa ce un operator isi termina partea lui, ma pasa mai departe. Dupa cateva cateva zile trebuia sa sun din nou, sa ma identific... De curand ING m-a amenintat cu inchidera contului pentru ca nu mi-am actualizat datele personale desi datele erau nu numai actuale dar si actualizate recent. La actualizarea datelor mi-au pus intrebari de genul "ce am de gand sa fac cu banii" desi aveam numai in jur de 10,000e. Le-am repetat si re-trimis informatii confidentiale, deja existente in contul meu, care ajungeau la totii agentii din centrul de contact. ING are bineinteles, doar un singur email de contact. Ma indoiesc asadar ca ING a implementat GDPR, legea europeana pentru protectia datelor personale. Dupa o luna am primit din nou un mesaj de amenintare cu inchiderea conturilor. Desi le-am scris numele agentuluI cu care am discutat prima oara, a trebuit sa o iau de la capat. Mi-au ordonat pe urma sa-mi actualizez datele la fiecare sase luni. Am avut impresia distincta ca nu mai discutam cu o banca ci cu o agentie de securitate agresiva. In tara imi voi muta contul la o banca care arata respect clientilor, cu agenti competenti si procese care servesc clientii si nu urmeaza organizarea lor interna.
Adrian Grigoriu
Bucuresti / Bucuresti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont curent
  • 15-09-2020
Varza
TRISTA EXPERIENTA Am sunat, am fost invitat sa trimit un email, in loc sa se rezolve situatia. Indolenta si nepasarea e la Unicredit acasa. DE 3 zile primesc acest mesaj la accesarea contului. We are sorry. Unfortunately, your request could not be processed. Please try again later, and, if the problem persists, contact Call Center - 021.200.2020. and refer to the following support ID: 01005 13900979654726425044 Thank you for your understanding. Ne cerem scuze. Din p?cate, cererea ta nu a putut fi procesat?. Te rug?m s? încerci mai târziu, iar dac? problema persist? contacteaz?-ne la 021.200.2020. - support ID: 01005 13900979654726425044 Î?i mul?umim pentru în?elegere.
Radu Tarog
Bucuresti / Bucuresti
Alpha Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Alpha Bank
  • Cont curent
  • 14-08-2020
Minunata Alpha Bank
Experienta mea... in secolul 21 , vineri seara, am ideea traznita sa vreau sa transfer din contul curent in contul de card. Pentru buna regula, sa precizam, ambele la banca Alpha ... Ei ...si iata surpriza... daca transferi vineri seara , din momentul transferului, pana luni , sper ca de dimineata, banii tai...dispar... nu ai nici in contul curent... nici in contul de card... 48 de ore... NU AI ACCES LA BANII TAI !!! Superb... clar produsul internet banking de la Alpha Bank este probabil de undeva din secolul 19.... ... aaaa...si inca o treaba... e vorba de card de debit ...adica banii mei!!! sa nu se creada ca vreau credit de la banca...
Constantin Badea
Bucuresti / Bucuresti
Raiffeisen BANK
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen BANK
  • Credit imobiliar
  • 20-07-2020
Schimbati banca .
Uitati de Raiffeisen BANK . Lipsa de profesionalism, proceduri facute in asa fel încât sa întârzie eliberarea banilor din conturi , comisioane mari , rate de schimb mult sub nivelul celorlalte banci . Eu m-am lovit de aceste probleme si urmeaza sa-mi schimb banca in cel mai scurt timp .
Nicolae Cernatescu
Cluj / Cluj napoca
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Card de debit
  • 29-06-2020
Nemultumire
Am mers la banca sa depun cerere pentru refuz plata si nu mi s-a acceptat cererea
Iuliana Ghiberlete
Dolj / Craiova
UniCredit Consumer Financing
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Consumer Financing
  • Card de credit
  • 12-06-2020
NEREGULI - NECLARITATI LA RAPOARTELE DE ACTIVITATE LUNARA.
Buna ziua . Am un card de credit de la dvs. lunar primesc un raport de activitate care nu este in conformitate cu realitatea.Din acest motiv , incepand din data de 11 mai 2020 -cand am primit raportul scadent la data de 15.05.2020 am luat periodic - din 3 in 3 zile- , telefonic legatura cu banca UniCredit pentru a sesiza neconcordanta dintre Raportul de activitate primit si situatia in fapt. Au fost foarte multe sesizari , unele probleme s-au mai rezovat dar totalul de plata la luna curenta - nu este conform cifrelor din raport. Din discutiile telefonice am inteles ca nu raspundeti la sesizari , ceea ce lasa de dorit. In situatia de fata am fost nevoita sa-mi verific si sa-mi calculez singura -Total plata la luna curenta. Am facut acest lucru incepand cu raport de activitate nr.1 - 19 , scadent la data de 15.06.2020. Am constatat ca de fapt in acest interval de timp - cele 19 rapoarte de acivitate , am rambursat de fapt o suma mult mai mare ( din punctul nostru de vedere) decat cea cheltuita de mine. Repet am adunat fiecare suma in parte atat la cheltuieli cat si la rambursari . Din punctul meu de vedere la data de 15.06 .2020 Total de plata la lina curenta ar trebui sa fie 0 in loc de 1810,89 lei. Voi gasi o modalitate sa va trimet calculele mele pentru a constata ca nu gresesc afirmand cele de mai sus. Problema este ca dvs. nu raspundeti la sesizari , scadenta de 15.06 este curand iar eu nu sunt in posibilitatea de a achita aceasta suma , care de fapt nu este reala , situatie in care dvs. veti aplica conform regulamentului si o dobanda pentru neplata la timp a datoriei , care de fapt nu este corecta. Prin urmare va rog sa decalati si data platii pana se verifica aceste rapoarte de activitate si pana veti raspunde la toate sesizarile facute de mine C.P. , o data la 3 zile , incepand cu data de 11.05.2020.(nu mi dau numele deoarece ati precizat acest lucru ). Deci rugamintea mea este sa se reverifice toate rapoartele de activitate de la 1-19 pentru a-mi preciza in timp util 15.06.2020 - totalul de plata la acest ultim raport de activitate . Cu toata stima pentru dvs. precizez ca nu voi achita aceasta suma pana nu primesc o confirmare de la dvs. daca este corecta sau nu. In ce priveste dobanda pentru neplata v-as ruga sa o aplicati celor care au calculat gresit. De asemenea , cu toata stima pentru dvs. , daca aceste rapoarte de activitate nu vor fi verificate si nu voi primi un raspuns in scris , in termen util , voi fi nevoita sa cer ajutorul unor speci
Paula Carare
Iasi / IASI
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Credit nevoi personale
  • 21-04-2020
sesizare
Cum este posibil ca dupa ce îti achiti ultima rata, te asiguri la operatori care este ultima suma de plata, esti pe zero, cu contractul achitat, ai primit ok -ul, apoi, dupa 8 luni sa primesti mesaj pe telefon ca mai ai de achitat o suma enorma? Ne jucam cu psihicul oamenilor? În alta ordine de idei, atunci când doresti sa obtii o informatie, nu gasesti niciun operator disponibil.Oare chiar asa de ocupati sa fie toti operatorii, mai exact, timp de o ora sa nu-ti raspunda nimeni?
Corina Gavrila
Bacau / Secuieni
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Credit imobiliar
  • 26-03-2020
Banca neperformanta
Banca mincinoasa cu angajati nepregatiti care îsi dau demisia când nu sunt în stare sa duca la bun sfârsit dosarul pentru care te asigura in prealabil ca se va accepta fara probleme. Fugiti de aceasta banca!!!!!
Irina Irimia
Vaslui / Murgeni
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Cont curent
  • 17-03-2020
cont blocat
Am cardul de salarii la BCR iar din luna februarie 2020 mi s-a facut poprire de catre executor judecatoresc pe contul de salariu. In luna februarie cand trebuia sa imi ridic salariul nu am putut deoarece aveam cardul blocat. Am telefonat la sucursala din localitate si in urma verificarii de catre operatorul BCR mi s-a spus ca au primit instiintare de la executorul judecatoresc ca mi se face poprire de catre unitatea unde lucrez, drept urmare ma pot prezenta la sucursala sa depun o notificare pentru deblocarea cardului dar acest lucru nu a fost posibil deoarece angajata bancii m-a obligat sa ridic banii de la ghiseu in asa fel incat sa imi poata lua si comision de retragere numerar de 50 de lei. Atunci de ce mai este necesar cardul? Este bine totusi ca am putut sa ii ridic luna trecuta. In luna martie am intampinat aceleasi greutati, cert este ca, desi salariul a fost virat pe 13.03.2020, nici dupa 5 zile nu am reusit sa ii ridic, deoarece cardul este tot blocat, un operator m-a mai pus si pe drumuri, mi-a spus sa merg la bancomat dupa o ora,dupa ce am sunat, am asteptat pe langa bancomat vreo 3 ore dar de cate ori incercam sa ridic banii nu reuseam cardul fiind in continuare blocat. Oare ce trebuie sa fac sa imi pot ridica salariul care mi se cuvine si pentru care muncesc?
Isabela Ioja
Olt / Slatina
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Credit imobiliar
  • 03-02-2020
Furie
Am o experienta tare neplacuta, Pe scurt am avut o colaborare cu MKB Nextebank era vorba de cardul FRATIA cinste lor sindicatul petrolistilor, (Suplacul de Barcau ,BIHOR) in 2010 am incheiat colaboraea plecind din municipiul Oradea cu toate datoriile achitate. toate bune si frumoase, dupa fuziunea cu Patria bank (2015-2016) am inceput sa primesc notificari, scrise ,mesaje pe telefon ,despre avantajele pe care le voi avea daca o sa imi fac un card la Patria bank, normal am ignorat notificarile ca in finalul anului 2019 sa am o datorie de 1200 lei.pentru lamuriri am fost la sucursala din ORADEA dar o doamna politicoasa nu a putut sa-mi ofere prea multe informatii. Astept sugestii probabil nu sunt singurul pagubit dar eu o sa ma adresez justitiei. P.S.Mentionez ca din anul 2010 nu am mai facut vreo operatiune cu MKB Nextebank.
Ioan Noje
Bihor / Balnaca
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Credit imobiliar
  • 27-01-2020
sesizare
am depus la aceasta banca Suc. Bucuresti PF (vis-a-vis de Guvern) o solicitarea de modificare a proiectului pt locuinta pe care o construiesc prin ANL - Raiffeisen fiind banca finantatoare - cu nr. 253/.17.12.2019. sunt f nemultumit ca nu am niciun raspuns dupa mai bine de 30 zile. cel mai tare insa ma deranjeaza ca de mai bine de 1 sapt incerc sa iau legatura telefonica , sunand de cateva ori pe zi, si nimeni nu raspunde la telefon (021/ 370 0000 urmata de cifra aferenta serviciului dorit). consider ca acest lucru este un dispret la adresa clientrilor dv. oprea ion 0744114223
Ion OPREA
Bucuresti / Bucuresti
Banca Transilvania
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Banca Transilvania
  • Cont curent
  • 08-01-2020
contract de plata prin debit direct neonorat , personal neadecvat si necalificat.
Am incheiat un contract de plata prin direct debit intrabancar cu filiala BT din Sibiu str N.Iorga nr. P 13A pentru plata facturilorde gaz catre EON GAZ Furnizare SA. Dupa un an de zile , dupa ce am primit preaviz pentru neplata prestarii de serviciu, fapt ce a dus la plata prin automatele bancare, personal prin card sau in numerar, personalul angajat la BT. filiala Sibiu str N Iorga 9 13 A mi-a comunicat ca nu poate sa imi dea nici o garantie privind executarea platii prevazute in contract,. Actuala sesizare am facut-o dupa alte sesizari repetate privind neexecutarea prevederilor contractuale. In mod incalificabil mi s-a sugerat sa verific personal daca platile au fost efectuate si sa le platesc eu , personal prin omnliner sau inernetbanking. In ultimul rand mi s-a sugerat plecarea la alta banca. Intrebare: cum mi se restituie costurile percepute de banca pentru serviciile neefectuate? Am ales aceasta banca din spirit patriotic, am sustinut o banca romaneasca, si regret. Nu este singurul incident, si regret ca nu am sesizat si alte numeroase incidente cu personalul evident necalificat de care dispuneti, care va aduce numai deservicii.
Bacila Daniela
Sibiu / sibiu
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Cont curent
  • 02-12-2019
Banca ING Tulcea
ING Bank Tulcea este de ocolit, fugiti si na va uitati inapoi, angajatii sunt dezastru. nu au fost in stare sa imi actualizeze 2 date de cont intr-o luna, vesnic suna la Bucuresti sa intrebe ce trebuie sa faca. La urma te trezesti si cu restrictie 800 dar nu te anunta, afli intamplator poate in alt oras cand mergi la sediul lor pentru alte probleme.
Mirela Iorga
Tulcea / Tulcea
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Credit imobiliar
  • 20-11-2019
?eap? bpl
Sunt client bcr de 15 ani , dup? 6 ani de derulare a unui contract bpl nu este capabil nimeni din interiorul bcr s?-mi spun? când îmi primesc prima prev?zut? în contract.
Stefan Codrea
Maramures / Sighetu Marmatiei
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Credit nevoi personale
  • 31-10-2019
credit GEORGE bcr
Credit nevoi personale in 30 minute. Am avut pe loc banii in cont prin aplicatia George.
MARIAN DIMA
Iasi / Iasi
Garanti Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Garanti Bank
  • Cont curent
  • 12-10-2019
Dezamagita, voi încerca o alta banxa
Cel mai nou soft pentru Garanti bank online este varza! Nu ?tiu cine a avut aceasta “ minunata “ idee de actualizare! Dar nu a fost deloc gandita cum trebuie! Încerca?i sa mai încadra?i oameni, oameni care se pricep la softuri!!!!
Andreea Stati
Bucuresti / Bucuresti
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Cont curent
  • 26-09-2019
Reclamatie
Am f?cut o sesizare pe 13.09.19 si nu am primit raspuns .La telefon dureaz? cel pu?in 30 minute pân? r?spunde cineva . Am depus pe 13 sept. 501 ron intr.un cont bcr si nu am primit chitan??. Cat trebuie sa mai astept ?
Crina Nicolescu
Bucuresti / bucuresti
BRD
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BRD
  • Cont economii
  • 18-09-2019
HOITIE
Am avut cont deschis la munca in ANUL 2014 am incheiat contractul cu firma la care am lucrat dar contul de la BRD NU S-A INCHIS SI DESI nu s-au mai facut operatiuni bancare pe cont BRD-ul a continuat sa incaseze comision. Pentru ce nimeni nu stie sa explice .
FLORIN BODIA
Arges / PITESTI
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Cont curent
  • 02-09-2019
RECLAMTIE
BUNA ZIUA . SUNT SC SI DORESC SA FAC O MENTIONARE . AM CONTUL LA CEC BANK SI MI FAC PLATILE PRIN BANKING SI SEDIUL SOCIETATII ESTE UNDEVA LA TARA IN APROPIERE DE UNITATEA CEC BANK IAR DOMNII DE LA CE SUNT MUTATI DIN LIPSA DE PERSONAL PRIN ALTE LOCATII .CAND II CAUTI NU I GASESTI . AS DORI SA LUATI O MASURA CAT DE CAT REZONABILA DEAORECE COCURENTA E DESTUL DE MARE . ZONA ESTE IN COMUNA TATARANU JUD VRANCEA . MENTIONEZ CA RELATIA CU DOMNII DE LA CEC ESTE DE NOTA 10 NUMAI CA NU PREA II GASIM . DACA ATI PUTEA ADUCE SI O LACATIE IN SAT BORDEASCA VECHE AR FI MULT MAI BINE DA CUM II LIPSA DE PERSONAL BANUIESC CA SANSELE SUNT MINIME
VLASE MARIA
Vrancea / BORDEASCA VECHE
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Depozit
  • 30-05-2019
Nu se dau primele promise in numele statului
Banca nu da informatii clare. Promite prime de stat care, ulterior nu sunt platite. Intre timp banca percepe comisioane pentru dechiderea contului (150 ron), comisioane anuale pentru gestionarea contului. M-am inscris in 2015 si am mers numai pe pierderi. Din primele promise de 300 lei/an nu am primit nuciun leu. Vi se pare corect? Mie mi se pare hotie pe fata, sub umblela statului. Rusine bcr! Cat de curand voi schimba banca.
Georgeta Coca
Dambovita / Targoviste
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Card de debit
  • 15-04-2019
Card pensie
Am mers pt un card pensie ?i am înghi?it oferta cu zero comisioane.Cand retrag pensia prima luna 10 lei comision a doua luna 30 lei ?i urm?toarea sa vedem probabil50 de lei . Era oferta c? duci pensia primesti100 lei la prima pensie încasat? dar de fapt m am ales cubanii lua?i din cont f?r? s? m? întrebe cineva .Doar au considerat c? li se cuvine s?-mi diminueze pensia c? era prea mare640
Claudia Deaconu
Hunedoara / Petrosani
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Credit Prima Casa
  • 09-04-2019
Nu daca vrei sa rambursezi
Acceptabil pentru cine tine un credit pana la final, doar atat. Daca doresti o rambursare anticipata, nu poti scadea perioada(mult mai avantajos), poti scadea doar rata, ceea ce prelungeste destul de mult comisoanele.
craciun Andrei
Timis / Timisoara
Idea Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Idea Bank
  • Depozit
  • 08-04-2019
depunere
Am fost sa depun la ideea banc sucuresal liviu rebreanu titan in depozit o suma de euro ,am semnat o hartie de depunere si am intrebat-o pe duduia de la casa dece nu-mi da si contractul sa-l semnez ,.a zis ca doar am depus in cont suma de euru ,gresit pt. ca eu cand am sosit ia-am spus de un depozit nu de depunere a sumei respective ., Am cerut sa-mi dea banii inapoi dar nu a vrut si i-am depus pe o luna.Nu ma intrebat nimic ce dobinda este si ma trezesc cu o dobianda dec eu am depus acesti bani in contul OMENIEI RUSINE BANCII CA DE AZI DOBANDA LA 1 LUNA ESTE ZERO Dci eu cand voi scoate bani la p nuna voi da si comision de 1 euro . Intreb dece nu a vrut sa-mi dea banii inapoi ?Intre timp am depus si o suma de roni ,a zis cu 1.55%dar pe contract scrie 1.35% ia-m spus duduiei ca este distrata si mi-a zis ca o jignesc Nu a vrut sa-mi dea nici foaia cu noile depozite cemai a facut ce a vrut dumneaei.Nu am primit nici -o informatie ca de azi 08 \04 sa u schimbat depozitele Lucreaza ca sa pacaleasca clientii dovada ca nu stia nici ce dobanda este la roni a zis 0.55%DECe nu a vrut sa-mi dea banii si euro si roni inapoi ca i-am cerut si aspus ca nu se poate . VArog pe cei din conducerea bancii sa intervina si sa-mi restituie baniii (euro,roni )pe care i-am depus azi 08/04 2019 ca nu mai doresc sa colaborez cu banca d-stra
ion lungu
Bucuresti / Bucuresti
Banca Transilvania
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Banca Transilvania
  • Credit Prima Casa
  • 08-04-2019
Rambursare anticipata
Am platit anticipat o suma de bani; am cerut scaderea perioadei de creditare. Banca a procesat in favoarea lor, alegand scaderea valorii ratei. Am observat dupa o luna ca rata scazuse; am mers la ghiseu sa anunt eroarea si mi s-a promis ca voi fi contactat. 2 saptamani mai tarziu, nici o veste.
Andrei Mocanu
Iasi / Iasi
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Credit imobiliar
  • 15-03-2019
Nemultumire
In urma relocarii agentiei Piatra Neamt ,din 30 aprilie la Roman,ne creati un foarte mare disconfort.Romanul este situat la 50 km fata de Piatra Neamt,fapt ce implica o deplasare pentru orice operatiune bancara.Suntem mai multe persoane in varsta si cosideram ca este necesara macar un punct de lucru al bancii dvs in municipiul capitala de judet,avand un minim de personal.Poate cu o relocare intr-un spatiu mai mic.Altfel veti avea surpriza retragerii mai multor deponenti de la banca dvs.Puteti face un sondaj asupra nemultumirilor la sediul din Piatra Neamt.Rugam reanalizati si reveniti asupra hotararii.Cu respect.
Cornelia Marilena Baiceanu
Neamt / Piatra Neamt
TBI Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • TBI Bank
  • Credit nevoi personale
  • 03-03-2019
O banc? neserioasa
Am avut un credit, l-am achitat în avans iar cind s? închid contul mi s-a luat cardul ?i ma chinui de dou? luni sa reziliez contractul. La început trebuia s? primesc 90 lei iar acum trebuie s? pl?tesc. Dar nu primesc nici o solu?ie de la ei.
Doina Petreanu
Timis / Timi?oara
Alpha Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Alpha Bank
  • Cont curent
  • 01-02-2019
CEVA ESTE OUT OF ORDER/WRONG
In august 2018 m-am prezentat la sucursala din Pitesti,Bd/str I C Bratianu ,ca pensionar sa deschid un cont pt depozit pe 6luni, in urma anuntului ca banca ofera dobanda de 3,5 % ;ca sa beneficiez de comisionul zero de administrare am acceptat initial sa fac demersul de transfer a pensiei de la TransilvaniaBANK; am realizatin timpul completarii documentelor ca peste 6 luni,aceasta dobanda expira ; am decis sa anulez/sa sistez transferul pensiei de la CASA DE PENSII;am inteles ca functionarul bancar Stela Martin mi-a anulat documentele semnate de mine pt deschiderea contului intrucat eu n-am mai primit nici un document;prin anulare am crezut ca au ajuns la cos/la gunoi sau arhivate;STELA MARTIN NU MI A DAT SA SEMNEZ VREO CERERE DE INCHIDERE CONT; NU INTELEG DE CE DANSA MI-A CERUT sa trec NR TELEFON AL FIULUI MEU; EU SUNT PERSOANA VALIDA,RESPONSABILA ,cu e mail si nr de tel personal; fiul meu a primit suma de 10 lei pe tel personal ;ieri 31 ianuarie 2019 m-am prezentat la banca pt info; am constatat,in subtext,ca am ramas un CLIENT FANTOMA al bancii,in aceasta perioada; presupun ca nr de angajati ai bancii depinde de nr de clienti ; altfel nu inteleg de ce STELA MARTIN nu a anulat DOCUMENTELE.....??? A ELUDAT SA-MI COMUNICE PRIN MAIL SAU TELEFON SA MA PREZINT LA BANCA PT INCHIDEREA CONTULUI FANTOMA...FARA OPERATIUNI.... IERI,31 IAN 2019, CA SA INCHID CONTUL MI-A CERUT SA PLATESC COMISION DE ADMINISTRARE ... INITIAL MI-A DAT O CERERE PT PERSOANE JURIDICE,LA DERUTA....O AM LA MINE ,APOI ALTA IN CARE EU AM SCRIS CA NU-MI CUNOSC NR DE CONT INTRUCAT NU MI S-A INMANAT EXEMPLARUL MEU> DOCUMENTUL DE DESCHIDERE CONT,SEMNAT DE MINE DAR LASAT DE MINE LA DANSA PE BIROU PT ANULARE IN AUGUST 2018. IERI 31 IANUARIE ,DUPA REFUZ,M-A TRIMIS SA DISCUT CU O SEFA COORDONATOR CE MI-A DAT 2 VARIANTE ...SA PLATESC COMISIONUL CA SA-MI INCHIDA CONTUL SAU SA RAMAN CLIENT FANTOMA,,,PANA VOI DISPAREA DIN BAZA DE DATE.... CREDETI CA ESTE CEVA WRONG/GRESIT IN SOLUTIA ASTA ?????CATI CLIENTI FANTOMA POT FII IN SISTEM ?VA ROG SA ELUCIDATI PROBLEMA
VIRGINA BIOLAN
Arges / Pitesti
UniCredit Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • UniCredit Bank
  • Cont economii
  • 22-01-2019
Transfer bancar
Transfer interbancar nesolutionat in termen de 2 luni.
Adrian Hamann
Cluj / Clu Napoca
Bancpost
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Bancpost
  • Card de credit
  • 16-01-2019
00000
Pentru un credit nepl?tit de 1300 de lei am ajuns la o plat? de 12700 de lei dup? ce am reu?it sa achit suma asta la doi ani dupa achitare mai am de pl?tit 15000 de lei de unde asa dobanzi nu înteleg este furt pe fa?a!
Todea Maria Ioana
Timis / Bencecu De Jos
BCR Locuinte
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR Locuinte
  • Credit imobiliar
  • 07-01-2019
mod de solutionarea unui credit de la Banca pentru Locuinte
Doar in Romania este posibil, ca un dosar intocmit la jumatatea lunii noiembrie, prin care se solicita un credit relativ mic si nici pana astazi nu cunosc stadiul acestuia, in derularea fluxului de aprobare, intradevar de la inceput am fost avertizat ca asfel de solicitare la Banca pentru Locuinte privind aprobarea creditului dureaza mai mult dar nu am crezut ca nici dupa doua luni nu am un raspuns in acest sens. Mentionez ca scriu aceste randuri fiind indignat de modul de rezolvare a acestui dosar datorita prelungirii termenului de solutionare ce a implicat cheltuieli suplimentare cum ar fi - prelungirea precontractului si deplasarea la un notar intr-o zi in care am solicitat CO de la serviciu. Deasemeni de la inceput am avut retineri (dar cand dracul i-si vara coada) privind modul de promovare a acestui credit (la BCR nici nu mi sa comunicat posibilitatea contractarii aunui asfel de credit decat la solicitarea mea), nu mai spun ca functionarul de la BCR a reusit sa completeze, datele programului dupa o lunga colaborare(probabil cu un prieten )de 2 zile . nu doresc nimanui sa fie in aceasta situatie in care nu stiu cum sa ma scuz fata de vanzatorul apartamentului cu care am semnat precontractul si dvs ma intrebati de recomandare a unui astfel de credit - poate unui dusmanl
alin ionescu
Bucuresti / bucuresti
Alpha Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Alpha Bank
  • Card de credit
  • 11-12-2018
Vai de ei
Isi bat joc de clienti la sucursala din Drumul Taberei nr 18, motiv pentru care am hotarat sa inchid contul
Mihai Daniel Bradu
Bucuresti / Bucuresti
Patria Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Patria Bank
  • Credit imobiliar
  • 04-12-2018
Neseriozitate maxima
Nu iau înstiintat pe parintii mei sa vina sa scoata apartamentul de sub ipoteca. În urma decesului tatalui meu am vrut sa facem succesiunea dar surpriza. Apartamentul este ipotecat si astazi dupa 14 ani de zile de la achitarea creditului. Am facut cerere, am platit taxe notariale, am zis sa facem cum zice banca, dar din nou surprize. Dupa vreo 10 zile sunt sunat de la banca si mi se spune ca ei nu pot sa scoata apartamentul de sub ipoteca deoarece la ei nu figureaza nici un contract de credit. A doua zi le duc contractul de credit cu chitante cu tot din care reiese faptul ca acel credit a fost achitat unde sa platit si peste suma de rambursat. Cei de la banca fac copii dupa contract si chitante dupa care mi se spune ca se rezolva în 7 zile. Dupa vreo 6 zile sunt sunat din nou de la banca si mi se spune ca apartamentul nu poate fi scos de sub ipoteca deoarece ei nu gasesc contractul de ipoteca. Si în ziua de azi ma chinui sa scot acest apartament de sub ipoteca si stau cu dreptatea în mana. Nu recomand aceasta banca nici celor mai mari dusmani.
Razvan Popescu
Timis / Timi?oara
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Depozit
  • 14-11-2018
Cec
Traiesc numai din comisioane! Fara rusine!
Stanescu Pierre
Bucuresti / Bucure?ti
BCR
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BCR
  • Cont curent
  • 20-09-2018
Ocolit bcr
O banca surda si absurda Voi închide toate conturile pe care le am la aceasta banca pf si pj Voi sterge toate numerele de contact care au legatura cu bcr
Daniel Enculescu
Arges / Pitesti
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Credit imobiliar
  • 14-09-2018
Client
In urma unui contract de vanzare a unui imobil, nu a fost respectat termenul de livrare a banilor, desi ordinul de plata a fost inaintat la timp. Angajatul bancii, care se ocupa de caz, a omis sa faca transferul bancar!!!
Melania Damian
Bucuresti / Bucuresti
ING Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • ING Bank
  • Credit imobiliar
  • 29-08-2018
atentia la ING
mare atentie la credite ipotecare ING. vorbim de o perioada mai mica de 1 an si deja a crescut rata cu peste 100lei!!!! adica aveam 868lei/luna in martie si esti anuntat din cand in cand ca rata dobanzii creste,dar acum in septembrie a crescut de la 5.22 la 6.22 rata anuntata de ei fiind 996.nu este normal,rata ar trebui sa scada,putin,dar sa scada nu sa creasca. intradevar rata este variabila,dar am rezerve in ceea ce priveste acest calcul al ratei,intrucat rata dobanzii la mine este marja+robor3M,iar culmea robor3M a scazut de la 3.47 acum o luna la 3..25,si chiar si asa,nu avea cum sa creasca la 6.22,ci rata dobanzii = marja(2.5) +robor3M din penultima zi a lunii=3.25(sau daca iau luna trecuta,3.47) deci cum 2.5+3.24/3.47 face la ei 3.66 si in final si rata sa ajunga 996lei!!!
iulian p
Cluj / cluj - napoca
BRD
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BRD
  • Cont curent
  • 06-06-2018
Neseriosi
Buna ziua . Se pare ca BRD nu respecta termenele , am depus un Cec in dolari acum doua luni si am fost asigurata ca in 45 de zile mi se vor vira banii in cont , lucru care nu s-a întâmplat desi au trecut aproape doua luni ! Nu recomand nimanui banca aceasta !
Paula Cretu
Neamt / Sabaoani
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Cont curent
  • 29-05-2018
Personal neinstruit!
Completa lipsa a interesului fata de client ?i de problemele acestuia,vis-a-vis de gestionarea conturilor!!!!
Cristina Marcu
Bistrita Nasaud / Bistrita
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Card de credit
  • 25-05-2018
intrebare
Draga Raiffeisen Bank, Recunosc ca desi imi plac jocurile logice, m-ati bagat in ceata. Nu credeti ca ar fi mai simplu, pentru utilizatorii cardurilor dvs. sa renuntati la termenii tehnici, sau pe langa acestia, sa folositi o adresare prin care un client sa inteleaga simplu: ratele urmatoare, data scadenta, penalitati, cat are in cont...etc? Eu am fost sa ma lamuresc la sucursala de unde am luat cardurile si nici domnisoara de acolo n-a fost foarte convinsa daca soldul din contul meu inseamna ca am de dat sau sunt banii mei in cont. Pana la urma a ramas la ultima varianta. Oricum,eu zic ca pe langa limbajul tehnic specific, ar fi bine sa folositi termeni pe care sa-i inteleaga si oamenii de rand. Eu zic ca v-ar avantaja in relatia cu clientii actuali si viitori.Nu stiu daca sa sper intr-un raspuns...Spor la bani!
DAN ILINCA
Bacau / BACAU
CEC Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • CEC Bank
  • Cont curent
  • 25-04-2018
servicii de proasta calitate
la CEC BANCK RECAS este bine sa nu apelati pt.plata facturilor deoarece plaiti comision si personalul de la banca este foarte slab pregatit si foarte arogant , mai ales NICULA CORNELIA care ii ia pe alti clienti in fata si va pune sa stati jumate de ora ca sa ii ia pe altii inainte.... cel mai slab serviciu bancar din Recas si din tot judetul Timis...ocoliti acesta sucursala
Cornelia Nicula
Timis / Recas
BRD
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • BRD
  • Credit Prima Casa
  • 19-09-2017
Prima casa
Cu privire la un dosar de prima casa , am depus actele in iulie anul acesta am facut evaluare , antecontract si asteptam.... Evaluarea transmisa gresit bancii.... Alt precontract....august....Trecuta interventie chirurgicala cezariana desi nu aveam copii.... Septembrie... Carte funciara expirata si asta ca le.am spus noi sa scoatem alta inca 2 saptamani si asteptam aceasta analiza a dosarului de 2 luni. Pe 1 noiembrie vom pierde apartamentul pt ca nu va mai fi deacord sa ne mai astepte.... Asa ca sunteti "cei mai tari ".... Suntem in analiza desi totul este ok
Oana Oana
Brasov / Brasov
Raiffeisen Bank
  • Banca
  • Tip Credit
  • Data
  • Raiffeisen Bank
  • Credit nevoi personale
  • 09-09-2017
Umilitor
Am aplicat pentru un credit de nevoi personale si dupa ce m-au verificat, mi-au cerut adeverinta de salariu mintindu-ma ca acel venit nedeclarat la anaf ma va ajuta la ridicarea pragului..... apoi m-au sunat sa-mi propuna o alta varianta de imprumut - mai avantajoasa. Rezultatul a fost : respins dosarul ! Si fara rezolutie scrisa. Am insistat sa aflu de ce si mi s-a raspuns ca numarul de mobil pe care-l am nu-mi apartine. Da, asa este....il am de 20 de ani - de pe vremea cand se faceau abonamente cu actul de proprietar al casei.......pot demonstra oricand asta intrucat sora mea are 3 abonamente si unul dintre ele este cu numarul meu. Plus ca m-au intrebat daca sunt casatorita si ce doresc sa fac cu banii ;astea le consider abuzuri si discriminari....... m-au facut sa ma simt un om mic si fara valoare pentru ca sunt doar un medic rezident. Jenant si umilitor !
Ileana Stingaciu
Bucuresti / Bucuresti

Scrie o recenzie despre

Ai utilizat un produs de la ?
Posteaza experienta avuta cu banca si ajuta alte persoane sa se decida.

Esti multumit de serviciile financiare?

Posteaza experienta avuta cu banca si ajuta alte persoane sa se decida, atunci cand vor sa cumpere un produs similar.

Citeste recenzii