Cum obtin raportul de la Biroul de Credit?

Este important sa-ti verifici periodic informatiile cu care esti inscris la Biroul de Credit, in special, inainte de a solicita un imprumut de mare valoare.

Nu de putine ori, bancile au transmis informatii eronate la Biroul de Credit, astfel ca solicitantii s-au trezit ca nu pot obtine imprumut deoarece figureaza cu restante.

Corectarea informatiile presupune timp, de care s-ar putea sa nu dispui din abundenta, daca tocmai ai semnat un antecontract de vanzare-cumparare a unei locuinte.

E bine de stiut verificarea informatiilor este gratuita, la prima solicitare din fiecare an calendaristic. Orice persoana poate primi fara costuri raportul cu datele despre propria persoana, pe care bancile le-au inregistrat in baza de date de la Biroul de Credit.

Raportul de la Biroul de Credit se poate obtine atat online, cat si prin posta. Procedura este foarte simpla:

  • Completeaza o cerere datata si semnata
  • Scaneaza cererea, impreuna cu o copie de buletin, si trimite fisierele la adresa de email situatie@birouldecredit.ro sau trimite cererea si copia de buletin prin posta catre Biroul de Credit S.A, Strada Sfanta Vineri nr. 29, sector 3, Bucuresti
  • In cazul in care esti la o doua solicitare de acest gen in acelasi an, trebuie platit un comision de 6 lei prin ordin de plata, astfel:
    •    suma: 6 lei
    •    beneficiar: Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132)
    •    cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001
    •    deschis la banca: BCR Lipscani

Alaturi de documentele de la pasul 2, trebuie atasata si o copie dupa ordinul de plata.

  • Raportul de la Biroul de Credit va fi apoi primit prin email sau prin posta, in functie de modalitatea aleasa. Cheltuielile postale urmeaza a fi suportate de catre solicitant, in timp ce primirea raportului prin email este gratuita.


Esti multumit de serviciile financiare?

Posteaza experienta avuta cu banca si ajuta alte persoane sa se decida, atunci cand vor sa cumpere un produs similar.

Citeste recenzii