Cum obtin raportul de la Biroul de Credit?
Este important sa-ti verifici periodic informatiile cu care esti inscris la Biroul de Credit, in special, inainte de a solicita un imprumut de mare valoare.
Nu de putine ori, bancile au transmis informatii eronate la Biroul de Credit, astfel ca solicitantii s-au trezit ca nu pot obtine imprumut deoarece figureaza cu restante.
Corectarea informatiile presupune timp, de care s-ar putea sa nu dispui din abundenta, daca tocmai ai semnat un antecontract de vanzare-cumparare a unei locuinte.
E bine de stiut verificarea informatiilor este gratuita, la prima solicitare din fiecare an calendaristic. Orice persoana poate primi fara costuri raportul cu datele despre propria persoana, pe care bancile le-au inregistrat in baza de date de la Biroul de Credit.
Raportul de la Biroul de Credit se poate obtine atat online, cat si prin posta. Procedura este foarte simpla:
- Completeaza o cerere datata si semnata
- Scaneaza cererea, impreuna cu o copie de buletin, si trimite fisierele la adresa de email situatie@birouldecredit.ro sau trimite cererea si copia de buletin prin posta catre Biroul de Credit S.A, Strada Sfanta Vineri nr. 29, sector 3, Bucuresti
- In cazul in care esti la o doua solicitare de acest gen in acelasi an, trebuie platit un comision de 6 lei prin ordin de plata, astfel:
• suma: 6 lei
• beneficiar: Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132)
• cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001
• deschis la banca: BCR Lipscani
Alaturi de documentele de la pasul 2, trebuie atasata si o copie dupa ordinul de plata.
- Raportul de la Biroul de Credit va fi apoi primit prin email sau prin posta, in functie de modalitatea aleasa. Cheltuielile postale urmeaza a fi suportate de catre solicitant, in timp ce primirea raportului prin email este gratuita.