Creditul fara comisioane nu este neaparat unul ieftin

Unele banci incearca sa atraga consumatorii prin credite fara comisioane, pentru a semnala ca nu exista costuri ascunse. ExpertulBanilor.ro iti arata ca un astfel de imprumut nu este neaparat unul ieftin.

Comisionul este asociat de consumatori cu un cost ascuns, care scumpeste creditul intr-o masura semnificativa.

Faptul ca un credit are comisioane nu inseamna neaparat ca este un imprumut scump, la fel cum un credit fara comisioane se poate dovedi foarte costisitor.

raiffeisen bank 3De exemplu, Raiffeisen Bank pune un accent important in mesajele de promovare ca are “zero comisioane de analiza si administrare”. Mai mult, invita consumatorii sa se grabeasca, deoarece pot castiga un premiu zilnic de 1.500 lei sau pot primi creditul cadou pana la 31 decembrie 2013.

Iti pot face singur un cadou, atunci cand compari ofertele!

Chiar si fara comisioane, creditul de nevoi personale Raiffeisen este destul de scump, mai ales pentru sume de pana in echivalentul a 3.000 euro.

Exemplu Raiffeisen Bank
La un imprumut de 10.000 lei pe 5 ani, suma totala de plata se ridica la 14.900 lei (in varianta cu dobanda fixa).

Clientii pot insa obtine credite mai ieftine de la alte banci. De exemplu, pentru aceeasi suma si perioada, creditul de nevoi personale Volksbank are o suma totala de rambursat de 12.700 lei, cu 2.200 lei mai putin.

Chiar si daca ai castiga premiul zilnic de la tombola, poti economisi mai multi bani daca alegi alta banca

Prin urmare, chiar si daca ai castiga premiul zilnic de la tombola Raiffeisen, poti economisi mai multi bani daca alegi alta banca. De aceea, este important ca atunci cand cauti un credit de nevoi personale sa iti concentrezi atentia pe  costul total al creditului sau dobanda anuala efectiva (DAE) si mai putin, pe premiile pe care le poti castiga (sau nu!) la tombola.

De asemenea, in prezent, nu mai conteaza daca un credit are sau nu comisioane. Toate costurile apar in DAE si in costul total, astfel ca poti compara usor ofertele.

1 Comentariu
  • Niciodata nu mi-a fost asa de jena cu insistenta repetata ca aceasta bank sa ofere un raspuns obiectiv si de 6 luni acestia il tergiverseaza chiar isi bat joc CLARIFICAND aspectele in acest fel :

    Buna ziua domnule ,

    Va multumim pentru faptul ca ne oferiti posibilitatea de a clarifica
    anumite aspecte legate de situatia cu care va confruntati.
    Referitor la ultima reclamatie inregistrata, raspunsul a fost transmis catre institutia de la care a venit solicitarea.
    In ceea ce priveste celelate solicitari inregistrate, vi s-au transmis raspunsurile prin scrisoare. – RASPUNSURILE MENTIONAU CA MAI AU NEVOIE DE TIMP PENTRU INVESTIGATII SUPLIMENTARE.
    Regretam ca serviciile bancii noastre nu au fost in acest context la nivelul asteptarilor dumneavoastra si va asiguram ca facem toate demersurile pentru a va oferi servicii de calitate.
    Daca va mai putem fi de ajutor cu alte informatii va stam la dispozitie.

    Cu stima,

    Cristina-Daniela DANC

    SIGUR CA AM NEVOIE DE RASPUNSUL SOLICITAT SI ATAT DE OCOLIT INCAT jena SI lehamitea MEA VA VA BUCURA !

Comentariile sunt inchise.